Monday 16 December 2013

salji di tanah mesir

assalammualaikum...

hye..
nak kongsi 1 cerite...
xsangka kt mesir boleh turun salji..
kuasa ALLAH kn..
negera yang bercuaca panas boleh turun  salji macam tu..

orang islam kat sane walaupun panas still tutup aurat dan pakai purdah lagi walaupun cuaca panas sangat sebab tu sekarang ALLAH nak kasi hadiah sikit kat diorang dengan turun kan salji agak nye..wallahuallam..

tapi dulu aku ade dengar jugak pernah jadi situasi macam nie...
dulu lame dulu..
n sekarang jadi balik dalam zaman aku..
emm walaupun aku xberkesempatan nak kesana..
tpi sekurang2nye aku bangga ianye berlaku dalam masa aku ade kat dunia nie..

menarik cerita nie..
beruntung rakyat mesir..
hadiah dari ALLAH untuk mereka..

nie ade gambar sikit..
aku ambik dari google...
jom tgk...






 Hadis Abu Hurairah : Tidak akan berlaku kiamat sehinggakan tanah Arab menjadi subur dan dialiri dengan sungai2 

menarikkan??
cantik, lagi cantik dari newzealand...

 ok tu je la nak kongsi...

bye...

=P

No comments:

Post a Comment