Tuesday 17 December 2013

fikiran yang bercelaru

assalammualaikum..


hemm..
hai blog kalau lah kau boleh bercakap kan best...
aku nak cerita something kat kau..
tapi mesti kau akan muak dengan cerita aku nie..
sebab aku akan ulang banyak kali kat kau cerita yang sama...

hai blog..
kau nak tahu tak..
hanya kawan aku sorang nie je yang sanggup dengar cerita aku yang same berulang2 kali..
sebab dia pelupa...
so aku boleh ceriita banyak kali cerita yang same kat dia..
huh happy nye...

hye blog 
hati aku tak tenteram hari nie..
kenapa ye?
emmm...
aku takut kalau aku sakitkan hati orang..
aku kalau boleh nak kawen je terus..
aku takut kehilangan..

takde sape yang tahu ape yang aku buat kalau aku mula sayangkan se2orang...
dan aku memang susah nak luahkan perasaan aku..

aku tak mintak anak raja...
aku tak mintak putera yang turun dari langit...
aku tak mintak jutawan...


aku hanya mintak orang tu faham aku dan aku faham dia..
aku just nak happy bersama dia..
tu je..

tapi aku tahu semua tu x mudah..
emm...

tu je lah aku nak cerita kat kau blog..
sepertimana yang aku kata tadi "kalau lah blog nie boleh bercakap kan best"...
kalau  blog nie boleh bercakap aku nak bercinta ngn blog nie je lah...
hye blog..
kau boleh percayakan aku..aku xkan curang kalau aku dah mula couple..

sekian..
terima kasih blog ku sayang..

fikiran yang bercelaru..  +.+"






1 comment:

  1. sape la kwn yg kau mksdkn dia tu??
    kau dah gila kea nk bcnta dgn blog??

    ReplyDelete